Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 08:37:40 MET DST

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:is8esv$ef3$1@inews.gazeta.pl...

> No tak. Pokazałeś swoja "kulturę". Typowe dla matołów stosujących
> argumenty
> ad personam, jak nie mają niczego do powiedzenia merytorycznie.

Remek określenie "dla matołów" tez nie świadczy dobrze o Twoich nerwach.
Jeżeli jesteś na poziomie to;
-nie obrażasz,
- i odpowiadasz na insynuacje ze spokojem. To świadczy o "poziomie".
Dla mnie "gościem nad gościami" jest ktoś, kto nie pozwoli się wyprowadzić
z równowagi nawet perfidnymi prowokacjami.
Jak ja bym chciał takim być:).

Artur(m)