Re: Obym nie zalowal :)

Autor: Waldek <niet_at_niet.net>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 13:57:13 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:is56r1$e25$1@news.onet.pl...

> 10"? toż to dla bardzo małych ludzi ;) szkoda wzroku. Facet poradzi sobie z
> 12" :)

Ja jak trzeba to sobie spokojnie radze z 14" -tka ;)
ten komputerek docelowo trafi do studentki
i mial/ma sie zmiescic do niezbyt wielkiej torebki.
Gdybym mial dla osobistego uzytku teraz nabyc, to 12" cos na i3 lub E-350
ale skoro jestem zazwyczaj na 4 kolkach, to starsza 14-tka nie jest dla mnie
zbyt uciazliwa

Pozdawiam