Re: dysk USB 2.5" z zasilaczem

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 18:40:43 MET DST

> Wszystkie dekodery które widziałem (openbox, opticumy, dreamy) bez
> problemu napędzają dyski 2,5 cala.

Ten też napędza, ale na infolinii N mi powiezieli, że ma być z zsilaniem
zewnętrznym, pytałem więc w ADB, i odpisali mi to samo. Miałem nadzieje, że
podadzą, ile prądu można brać z USB, bo w specyfikacji nie ma. Pewnie z
większością dysków zadaiała, ale jak tak kazali... Sam zasilacz jest na
1500 mA, więc rzeczywiście chyba specjalnej rezerwy prądowej nie posiada.