Re: zewnętrzny dysk do tunera ADB 2850 ST (TNK HD, N)

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 May 2011 - 21:27:44 MET DST

>>> A jakiś storystation
>> http://www.ceneo.pl/2531440
>> Pracuje non stop ?
> tak
Dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Łóżko mam 2 metry od dekodera, a zatem i
dysku. Będzie go słychać ? Jak pracuje podczas zapisu (np timeshift) ?
Szumi jednostajne/jest zagłuszany przez telewizor/ rzęzi i może denerwować
? Jak jest w nocy, gdy w sypialni jest cicho. Testowałeś inne dyski ?
Byłbym Ci wdzieczny za odpowiedź, mieszkam na końcu świata i jak już coś
zamówie, to oddac sie nie da. :)