laptop dell studio 1555 przegrzewanie

Autor: Archangell <robercisko77_at_op.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 19:25:06 MET DST

Elo³

Kilka razy laptop mi sie wy³±czy³, zapewne z powodu przegrzania.
Zainstalowa³em Speed Fan coby mieæ podgl±d na temperatury.
No i tam pokazuje mi takie zestawienie jak system nieobci±¿ony:

HDD 37C
Temp1 51C
Temp2 47C
Temp3 50C
Core0 41C
Core1 43C

Gdy w³±cze grê to najbardziej rosn± te Temp1 do Temp3 a ju¿
najwiêcej w³a¶nie ten Temp3 do 98C max.
Jak sprawdziæ co to za podzespo³y kryj± siê pod tymi symbolami?
Mo¿e kto¶ wie jaki jest standarowy schemat, który pokazuje Speed Fan?
Ten Temp3 to karta graficzna czy mo¿e pamiêæ?
Co zrobiæ ¿eby siê tak nie grza³o? Jakies radiatory na pamiêæ albo co?
Laptop nie jest zakurzony, ma dobr± wentylacjê (stoi na klockach
drewnianych) ;-)
Konfiguracja to Dell Studio 1555 T4200 Karta ATI HD 4570. 3 giga ramu.
(jedna ko¶æ 1 giga
orginalana drug± w³o¿y³em jakis miesi±æ temu 2 giga Goodrama. System
operacyjny Vista.

Arch