Re: Dysk do czteroletniego komputera

Autor: prorok <prorok_at_to.nie.adres>
Data: Fri 27 May 2011 - 19:23:07 MET DST

W dniu 2011-05-27 07:28, prorok pisze:
> Mam płytę Gigabyte GA-M55plus-S3G chyba (rev. 2.1). Ma 4 x SATA II 3Gb/s.
> Natomiast dysk, to np.Dysk WD Caviar AV GP WD10EURS (1TB, 64MB,
> SATA/300) z SATA300.
> (http://www.agito.pl/podzespoly-pc/dyski-twarde/35/1-tb/83,4268-433190,175-194726,-1003-2.html)
>
> Czy zostanie obsłużony? Zresztą nie jest konieczne, aby już teraz
> kupować. Gdybym kupił dysk za parę lat, to czy by pasował do tej płyty
> głównej, jak jest z kompatybilnością, bo obecnie mam dysk, w którym
> SiSAndra pokazuje ĹĽe jest ATA.

A skoro jesteśmy przy rozbudowie, to czy taka płyta główna z wbudowaną
grafiką nVidia obsłuży ATI Radeon HD 5570 ?
http://www.agito.pl/podzespoly-pc/karty-graficzne/amd/ati-hd5570/84,246-1610,248-463052.html
Myślałem o Saphire za 206 zł ale HIS za 207 zł to "bestseller", poza tym
jest BOX a nie OEM (jaka zaleta jest w przypadku BOX dla sprzętu?)