Re: Dwa stare monitory LCD - dwie różne usterki

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 08:24:19 MET DST

dyskusyjnych:irlt7g$88a$1@news.onet.pl...

Zmontowałem dziecku komputer. W piwnicy miałem dwa stare monitory 15 cali
LCD. Wziąłem pierwszy i komputer działał około tygodnia.
Wczoraj nagle czarny ekran i komunikat wewnętrzny monitora "nieoptymalna
rozdzielczość". Zwykle przy takim komunikacie obraz był widoczny a napis sam
znikał po kilku sekundach. Tym razem inaczej. Nawet w biosie cały czas jest
czarny ekran i ten napis.

Zadziwiające. Monitor postał całą noc bez zasilania (odłączony kabel) i rano
zadziałał poprawnie.
Samouleczenie.