Re: Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 26 May 2011 - 12:37:38 MET DST

> Dostałam do wyboru różne płaskie- gdy zmieniałam rozdzielczość/wielkosć
> czcionki, ikonek, to obraz robił się nieprzyjemny dla oczu. Po drugie -
> kolory zależą od kąta patrzenia.
> Mój grubas ma 17 cali i ewentualny LCD chciałabym mniej więcej tej samej
> wielkości.
> Cena również mnie ogranicza, z pewnością są super LCD, ale takich nawet
> nie biorę pod uwagę ze względu na cenę (wtedy, gdy kupowałam, to poniżej
> 1000zł miały te wady, o których wyżej napisałam).
>
> Chwilę pracuję na lapku i oczy mnie bolą i widzę wszystko jak przez
> [...]

LCD Generalnie kupuje się pod *konkretną* rozdzielczość. To jest cecha
szczególna i szybko się to nie zmieni. Tylko w natywnej rozdzielczości
lub odpowiednio 2 krotnie mniejszej obraz będzie ostry.

Być może na laptopie masz ustawioną niestandardową rozdzielczość i stąd
te problemy. Obecnie ten temat załatwia się nie przez zmianę
rozdzielczości ekrany, ale np. zmianę wielkości czcionek w systemie.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/