Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: PioM <piotrmarasz_at_hotmail.com>
Data: Thu 26 May 2011 - 12:24:00 MET DST

&gt;Szatan pisany wielką literą coś znaczy? Chodzi o jakiegoś
&gt;konkretnego szatana czy może o szacunek dla szatana? :)

Może masz rację, że &quot;szatan&quot; powinno być z małej. Ostatnio stwierdziłem, że
Szatan to człowiek od czarnej roboty Boga i chyba trzeba go też szanować...

&gt;-- płacę należne podatki
&gt;-- nie rozmnażam się w ogóle

Jak płacisz podatki to pewnie będą marzyć, żebyś rozmnożył się.

&gt;Wracając do katechetki... Lubię dzieci. (i koty?)

Trudno nie lubić kotów, podobno ratują nam życie. Myszy są niebiezpiecznie
małe i szybkie.... Ponad rok temu widziałem insekta w domu zausznika.
Uświadomiłem sobie, że trzeba by cudu, żeby coś takiego złapać. Skoczył sobie
z połowy drzwi na podłogę i zniknął z oczu... Może to atak jakiegoś druida?
Może kanarek lub papuga może złapać coś takiego?

&gt;Daj więc Boże, proszę Cię z całego serca, prezydentowi i siłę, i mądrość,
&gt;i odwagę, i rozwagę w ustawianiu polskiej części KRK na stosownym miejscu,
&gt;czyli w poddaństwie wobec prawa...

Podejrzewasz, że prezydentowi brakuje tych cech?

Pozdrawiam
PioM

Produkt Polski okulary Metros sprzedawane w sklepie optycznym (Opticos SC) w
Tucholi na Świeckiej, niedaleko Kościoła.