Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 01 May 2011 - 00:25:30 MET DST

Użytkownik "PioM" <piotrmarasz@hotmail.com> napisał w wiadomości
news:17ca.00000029.4db9a2f3@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Dzisiaj doszedłem do wniosku, że podczas burzy może zajść zjawisko
> indukcji
> elektromagnetycznej w antenach i uszkodzić bezprzewodowe karty sieciowe,
> APy
> ub Routery. Czy trzeba odkręcać antenki?

U mnie po burzy padła drukarka laserowa podłączona do komputera po USB
(właściwie to działa, ale nie komunikuje się z komputerem, stronę testową da
się wydrukować). W komputerze padły wszystkie porty USB i karta dzwiękowa
zintegrowana. Oba urządzenia były wyłączone, ale kabel USB między komputerem
a drukarką miał 5m. :-)