Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Tue 24 May 2011 - 07:16:16 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:irdgmi$k0f$1@inews.gazeta.pl...

> "Agent" irdb75$v87$1@news.onet.pl

> Czwarty dzień kopiujesz... Jesteś tak dobry jak ja -- ja kopiuję
> jedną partycję już kilka tygodni, ;) ale ja nie ruszałem tamtego
> komputera przez te kilka tygodni -- stąd taka zwłoka u mnie. :)
> (potrzebuję tej partycji na środę, więc mam jeszcze trochę ;) czasu)

Nie no jeden dzień się namyślałem jak to zrobić jeden robiłem i po
weekendzie o tym napisałem :)

> Nie zdarzało się mi, aby Paragon nie skopiował wszystkich plików. ;)

Może skopiował wszystkie ale efekt był tkai że Windows nie ruszył. Rady aby
skopiować cały dysk okazały się najlepsze jednak jestem przekonany że
istnieje możliwość skopiowania tylko wybranych partycji tak aby działał
klawisz od uruchamiania partycji recovery i windows działał.