Re: kontroler usb 3.0 na pci

Autor: Tomi <tomi_at_tomi.pl>
Data: Sun 22 May 2011 - 19:00:45 MET DST

On 2011-05-22 18:26, januszek wrote:
> Budzik napisa?(a):

> Nie dla SSD :)
>
> j.

Te 132Mb to dotyczy chaba całej magistrali więc jeśli będziesz coś
przefrywał z HDD na zewnętrzny dysk to transfer poleci na dół okrutnie.
Poza tym ile jest obecnie systemów baz złącza PCIExpress? Trzeba też
pamietać że chipy usb3 są przygotowane do współpracy z PCIExpress i żeby
wsadzić do starego PCI konieczny byłby mostek PCI/PCIExpress (są takie?)
co podniesie koszty i tak niszowego produktu.

Nie sądze żeby takie karty istniały lub powstały (moja własna opinia!).
Jedyne zastosowanie jakie mogę sobie wydumać to karta przeznaczona do
komputerów przemysłowych gdzie wymiana całego systemu generowałoby
ogromne koszty.
Tomi