Re: program do benchmarków

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 20:20:43 MET DST

Przemysław Ryk nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Podejrzewam, że sam niejednokrotnie tego typu decyzje podejmujesz. :)

Pewnie tak, choć w świecie informatyki porządek mam wbudowany z defaultu i
jak ktoś go zaburza, to mi jakoś tak dziwnie.
No i nie mogę jakoś przełknąć tego: wolno chodzi bo za wolny komputer. Te
same programy co kiedyś, wzbogacone o niewielka funkcjonalność nagle z paru
mega pamięci dyskowej w gigabajty rosną, a wykorzystanie RAMu rośnie
logarytmicznie. To śmietnik, a nie soft. No ale się mocno offtopicznie
zrobiło.
Przem