[OT] Re: program do benchmarków

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 19:13:32 MET DST

Użytkownik Przemek napisał:
> Przemysław Ryk nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
> Niby tak, ale ja starej daty jestem i jakoś nie mieści mi się to w głowie.
> Przem

Tak to świat informatyki zmierza od 8bitów (gdzie przy projekcie
pracowało kilku ludzi i mieli kod "w głowie) - nauki ścisłej, do CZEGO?
(GIGABAJTÓW nad którymi nikt nie panuje?, czy projekt nad którym autorzy
nie panują może być dobry?) - do chyba sztuki czarnoksięskiej...
"obłaskawiania" komputerów...

W.P.