Zasilacz ATX - złącze 20 + 4 pin

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 19:36:56 MET DST

Witam,

Mam zasilacz ze złączem 24 pin.
Moja Płyta ma gniazdo 20 pin i dodatkowe 4 wypiąłem.
Tu mnie nic za bardzo nie interesuje.

Jednak podłączałem zasilacz na płycie u kolegi, która ma
złącze zasilające 24 pin.

http://www.msi.com/product/mb/K8N-Neo4-F--PCB-3-0-.html

Wtyczka zasilająca ma 20 pin, no i taką podłączyłem.
Wszystko niby działa, ale może te dodatkowe 4 piny są do czegoś
ważnego potrzebne..

- Za co są odpowiedzialne te dodatkowe 4 piny?

- Czy płyta będzie w pełni funkcjonalna bez tych dodatkowego
  dopinanego złącza? Bo szkoda mi wydawać na nowy zasilacz.

--
Dziękuję z góry za odpowiedź
Pozdrawiam