Re: Netbook - jaki?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 13:57:58 MET DST

<user@domain.invalid> napisa艂:

> te艣膰, kt贸ry kupuje na okr膮g艂o rzeczy mu do niczego nie potrzebne
> prosi mnie ci膮gle abym mu wybra艂 netbooka. Jego za艂o偶enie jest
> takie, 偶e ma mie膰 10" i cen臋 do 1'200 z艂, da艂o si臋 przegl膮da膰 internet
> i ogl膮da膰 filmy (tak, na 10" calach, to nie m贸j wymys艂). Ja bym do艂o偶y艂
> do warunk贸w jeszcze idiotoodporno艣膰 i jakie艣 pomoce dla os贸b s艂abo
> widz膮cych.

Kub osobie s艂abowidz膮cej, pragn膮cej przegl膮da膰 strony www na 10 calach
cokolwiek, wskazany kolor w艣ciekler贸偶owy, im pr臋dzej do艂膮czy do zbioru
"rzeczy mu do niczego nie potrzebne" tym lepiej. Osobi艣cie proponuj臋 MSI
U100 lub co艣 z tej stajni, najlepiej z bateri膮 6-komorow膮, gwarantuj膮c膮
ci膮g艂e wywrotki urz膮dzenia na plecki i - co za tym idzie - szybsze
odstawienie na p贸艂k臋 lub do eko艣mietnika.

JoteR