Netbook - jaki?

Autor: <user_at_domain.invalid>
Data: Fri 20 May 2011 - 17:41:45 MET DST

Witam, teść mnie zabił kolejną zachciewajką. Nigdy nie byłem
zwolennikiem urządzeń "mobilnych", chyba, że mobilność wynika z tego, że
urządzenie ma koła ;) Oczywiście chodzi mi ergonomie. Natomiast teść,
który kupuje na okrągło rzeczy mu do niczego nie potrzebne prosi mnie
ciągle abym mu wybrał netbooka. Jego założenie jest takie, że ma mieć
10" i cenę do 1'200 zł, dało się przeglądać internet i oglądać filmy
(tak, na 10" calach, to nie mój wymysł). Ja bym dołożył do warunków
jeszcze idiotoodporność i jakieś pomoce dla osób słabo widzących.
Sugeruję tutaj IBM Lenovo IdeaPad S10-3s, ale to tylko dlatego, że
słyszałem, że Lenovo robi dobre lapki. Generalnie firma zbiera dobre
recenzje wśród znajomych administratorów, programistów i informatyków
tzn. lepsze od toszip, samsungów, hp-ków itp.
Czy to będzie dobry wybór? Może macie lepsze typy?