Re: OT Re: Na co wymienić 7900GS?

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 May 2011 - 10:35:08 MET DST

Fri, 20 May 2011 20:12:31 +0200, ToMasz napisał(a):

> racja. napisz teraz jakich efektów nie będzie na KDE3.5 Ja naprawdę
> nieświadomie od 2 lat "lecę" na wbudowanym radeonie 4200, i oprócz małej
> ilości kaltek na glxinfo nie zauważam znaczącej różnicy

Ja pracuję na gnome, ale ogółem to naprawdę mało wiem o linuksach :)
W każdym razie moje gnome było niezłe, aż zrobiłem w końcu ten sterownik i
zainstalowałem compiz, co dało naprawdę fajne animowane efekty wizualne.
Wiem, że może brzmi to mało rozsądnie (komputer służy głównie do pracy),
ale te małe dodatki naprawdę cieszą oczy ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net