Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 20 May 2011 - 08:53:01 MET DST

Dnia 2011-05-20, o godz. 07:02:16
"Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał(a):

> Netbook nie ma napędu optycznego. Poza tym mam wrażenie że w ten

Użyj Unetbootin do di wykonania bootwalnego pendrive/karty pamięci z
obrazu ISO. Obsługa banalna: wskazujesz obraz płytki, docelowe
urządzenie, chwilę czekasz i masz.

> sposób usunę dane z dysku nr 2 na partycji 3 (300 GB) a wolałbym aby
> tam pozostały.

Na dysku docelowym masz jakieś dane? Inne niż na źródłowym. Jeśli tak
to po prostu wrzuć je na chwilę na jakiś inny nośnik. Unikniesz po
prostu dłubania i eksperymentowania z układem przenoszonych partycji.

Zdrówko