Re: Zamiana dysku - czy dobrze wykonałem

Autor: Agent <wprzyjemski_at_onet.ue>
Data: Fri 20 May 2011 - 07:11:02 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ir36dr$eu7$1@inews.gazeta.pl...

> "Agent" ir34kp$bqe$1@news.onet.pl

> Jeśli to stary dysk -- nie zlecałbym testowania powierzchni. :)
> Można skopiować dysk na dysk tak, że nie będzie naruszana ;) istniejąca
> partycja. Ale trzeba wziąć dobry partycjoner, a nie taki, który narusza.
> ;)
>
> Podobnie -- nie każdy ginekolog narusza. ;)
> Problemem może (rzecz jasna?) być etykietowanie
> partycji, ale szansa zaistnienia tego problemu jest znikoma.
>
> Partycjoner powinien Ci pokazać swoje propozycje, zanim zacznie rżnąć...
> ;)
>
> -=-

> [...]
Wczoraj zrobiłem opcję Copy Partition wraz z zaznaczeniem kopiuj MBR. Po
zamianie dysków pojawił sie ekran startowy windowsa, poterm uruchomił sie
checkdisk który zaczął sprawdzać dysk E czyli literowo taki sam jak podczas
tworzenia partycji kiedy jeszcze miałem podłączone dwa dyski. Potem
uruchamianie windowsa stanęło na niebieskim ekranie z logiem windowsa.
Przypuszczam że tym razem problemem okazało się że dawna partycja C stała
się E a kolejna D stała się F i system się pogubił przy starcie.
Niby w necie jest massa poradników ale mało w przypadku kopiowania dsków na
którym sa już dane i nie mają być stracone.