Dnia Wed, 18 May 2011 23:19:32 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
>>> Dysk do kosza albo do wymiany gwarancyjnej (Seagate daje 5 lat).
>>
>> Dzięki za info. Przekażę właścicielowi.
>
> Niestety ale ten dysk można wymienić wyłącznie u producenta notebooka.
> http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=1
> A szkoda, bo Seagate dawał na niego 5 lat gwarancji...
Na szczęście - nie mój problem. Ja miałem tylko sprawdzić, co się kaszani.
Rzeczony dysk (w Fujitsu Amilo Pro) jak na razie - pod MHDD - wykazał 115
błędów UNC. Sprawdza dalej...
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would ] [ disable it. (Max Payne) ]Received on Thu May 19 01:40:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 May 2011 - 01:51:03 MET DST