Re: Trzy monitory - jaka karta graficzna

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 19 May 2011 - 00:49:00 MET DST

W dniu 2011-05-19 00:25, RudeBoy pisze:

> Mog臋 do艂o偶y膰 drug膮 kart臋. Mam wolne z艂膮cze PCie x16.
> Nie mam do艣wiadczenia z instalacj膮 dw贸ch kart w jednym kompie na
> Windowsach. Czy w takiej konfiguracji mog臋 Windowsowy pulpit rozszerzyc
> do 4 monitor贸w?
Zdefiniuj "rozszerzy膰", 偶eby nie by艂o niejasno艣ci?
B臋dziesz m贸g艂 w艂膮czy膰 4 oddzielne 'ekrany', na pierwszym (do wyboru
kt贸ry jest pierwszy) b臋dzie pasek start z zegarkiem itd, ca艂a reszta
pusta - wsp贸lna tapeta, mo偶na przeci膮ga膰 okienka mi臋dzy ekranami, mo偶na
rozmie艣ci膰 ikony pulpitu na r贸znych ekranach...
Nawet nie musisz mie膰 takiej samej karty, mog膮 by膰 r贸偶ne, ani to nie
zale偶y od driver贸w karty - to dzia艂a natywnie w windowsie, chyba od
czas贸w 98se. Drivery do karty s膮 potrzebne jedynie do tryb贸w typu
klonowanie (na wielu wyj艣ciach ten sam obraz) albo kinowy (nak艂adka
overlay z jednego okienka jednego ekranu wy艣wietlana pe艂noekranowo na
innym ekranie)