Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 17 May 2011 - 14:06:44 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" iqtmsq$kqd$1@inews.gazeta.pl

> Zła wentylacja powoduje powstawanie pleśni. Pleśń wywołuje
> reakcje alergiczne, których efektem jest astma, czyli duszenie
> się. Ponadto zła wentylacja powoduje problemy z kolanami
> i biodrami, gdyż jestem alergikiem. :)

+ i biodrami, gdyż mam reumatyzm. :)

Gdy byłem małym chłopcem, szpikowano mnie antybiotykami -- kłuto.
Stad wiem, że akupunktura ;) nie ma sensu -- trzeba wpuszczać jad ;)
po ukłuciu. Mnie kąsano ;) penicyliną i debecyliną. (może nie
literalnie -- ale były to typowe leki przy leczeniu reumatyzmu
30 lat temu, więc jak zechcesz, znajdziesz poprawne nazwy)

Reumatyzm rozpoznano u mnie, zanim poszedłem do podstawówki, a zacząłem
edukację mając 6 lat. Alergię i astmę rozpoznano oficjalnie półtora roku
temu. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co tego że mam chorobę
płuc -- jak to delikatnie nazwała po **bardzo starannym** zbadaniu moich
górnych dróg oddechowych.

-=-

Gdybym nawet nie miał ostrych ataków astmy -- umarłbym dwa lata temu
z powodu tej choroby. Od paru lat oddychałem z coraz większym trudem
i czułem się coraz gorzej. Wielu lekarzom mówiłem o kłopotach z oddychaniem.
Co więcej -- akurat wówczas były ankiety dotyczące gruźlicy, Ponieważ
zobaczyłem objawy podobne do gruźlicy -- nawet sugerowałem zbadanie
płuc pod tym katem. Lekarka laryngologii nie miała wątpliwości co do
tego, że muszę trafić do lekarzy płucnych.

-=-

Ale, rzecz jasna, można zbierać na tacę, uprawiać seks ze wszystkim,
co rusza się (a może i nie rusza) i zrzucać winę (za zmarnowanie mi
życia) na Boga. :)

Tak po rzymskokatolicku brzmi ,,nie zabijaj'' i ,,nie cudzołóż''.

-=-

Ja nie zrzucam winy na Boga. Bóg dał mi leki, dał mi lekarza,
który posłał do alergologa i pulmonologa...
I pokazał uczciwość ludzi. :)

-=-

Wiem -- to, co piszę, jest BRUTALNYM atakiem na Kościół. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'