Re: Burza i indukcja w antenach WiFi

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 17 May 2011 - 13:09:04 MET DST

"PioM" 524f.0000042b.4dd046f0@newsgate.onet.pl

> Obrażasz mnie :(. Też przestanę marnować czas.

Czas to nie pieniądz --- czas, to życie. :)
Słusznie uczynisz, jeśli przestaniesz marnować czas.

Nie marnuj też miejsca -- wkładaniem pustych linijek. :)

   gdy tymczasem

> Wychowali ludzi i muszą mieć wpływ na ich życie.
> Ludzie wierzący też muszą mieć szanse znaleźć pracę.

Kali iść do sklepu i zrobić zakupy?
Oni mają szanse znalezienia pracy.

Kto oni? Księża czy wierni? Co księżom do pracy wiernych?

-=-

Księża (przynajmniej polscy księża rzymskokatoliccy) to gówno nienawidzące
Boga i ludzi_z_zasadami. Za co mnie nienawidzą? Bo ładnie żegnam się. :)
Bo stać mnie na to, aby pojechać 100 kilometrów tylko po to, aby podlać
kwiatki na grobie. Bo uważam, że 2+2 daje zawsze 4. Bo nie kradnę, nie
kopuluję z kim popadnie, nie piję alkoholu, nie palę papierosów itd...

Zbyt trudno im dorównać mnie -- stąd mnie nienawidzą, jak nienawidzą żydków.
(którym też nie potrafią dorównywać)

Wychowali ludzi? Ciekawe. Raczej wyhodowali sobie owieczki do skubania. :)

Muszą mieć wpływ? -- Muszą. Każdy komuch musi. Każdy totalitarny
system sprawowania władzy musi mieć wpływ na ludzi -- musi ludzi
zniewalać, aby ludzie płacili temu systemowi i przywódcom systemu.

Przy okazji księża to skrajne matoły, które bez ludzi wykształconych pomrą.
(nie potrafiąc niczego budować, konstruować itd.)

Z jednej strony otaczają się ludźmi wykształconymi -- bo ich potrzebują,
z drugiej zaś strony tych ludzi gnoją, gdyż wcześniej czy później mądry
człowiek zauważy, że księża to agresywne pasożyty domagające się płacenia
im na ich cele. A jakie to cele? -- Seks i władza. Seks z kobietami,
mężczyznami, dziećmi, zwierzętami... Władza nad światem -- także nad
Bogiem. Wierzą w to, że ich bożki (zasilane :) modłami ludzi naiwnych)
pokonają Boga. Wierzą, kombinują i mają nadzieję... Kto popiera KRK
poza KRK? Jakie kościoły uznają ten kościół jako Kościół służący Bogu?
Prawosławni? -- nie. Dla prawosławnego rzymski katolik to potępieniec.
Podobnie dla protestanta -- nawet ponoć protestanci potrafią mówić:
klnie jak katolik, kradnie jak katolik, kłamie jak katolik... A może
dla buddystów? Też nie. Muzułmanie od stuleci prowadzą wojny przeciwko
Rzymowi. Co prawda ostatnio wiele zmienia się, ale nadal islam nie ma
wielkiego szacunku do KRK. Może więc żydzi? No -- ci kochając rzymskich,
zaciskają pięści do walki...

Poza KRK nikt nie chce uznać świętości KRK. Wojny, zbrodnie, holokaust,
przestępstwa gospodarcze, rozwiązłość seksualna wołająca pomstę do nieba...
Oto obraz Kościoła rzymskokatolickiego.

-=-

Mnie, bo im dużo płaciłem, chcieli ożenić z młodą, śliczna dziewczyną,
ale sypiać bym musiał z jej ciocia. Ona zaś, moja ślubna, rżnęłaby
się z kim by chciała. (znaczy? -- pomagałaby potrzebującym oraz
cierpiącym) Wszystko w jednym:

 -- ukarać mnie, bo jakoś nie wyszło z katechetką

 -- dać mi na niby śliczną dziewczynę na żonę

 -- kazać (głodem, izolacją od społeczeństwa)
    lizać cipkę :) (mgłę?) teolog Łucji Stalenczyk
    (cioci owej żony; ciocia, jak sama powiedziała
    mi, młóciła się z kim chciała, jeśli chodzi
    o seks z księżmi)

 -- nakłonić mnie do zabicia mego ojca, zabrania mu
    ,,rodzinnej firmy'' i płacenia z niej na Kościół
    w poczuciu winy (za zabicie ojca) i wstydu

    nie chodzi o pieniądze rzędu tysiąca złotych miesięcznie,
    ale o duży przekręt; firma by jednocześnie projektowała
    i wykonywała sygnalizacje drogowe, skrzyżowania, drogi,
    drogi dla rowerów -- jako jedyna w szeroko rozumianym
    regionie; projektowałaby pod siebie, aby wygrywać przetargi,
    rzekomo sprawiedliwie, na budowanie za pieniądze unijne,
    lejące sie strumieniami; budowałaby z tego, co by ukradła
    urzędowi miasta -- kilka razy sprzedając to samo...

    tyle, ile by ta firma zarabiała miesięcznie (i oddawała
    księżom) Ty byś nie zarobił w pięć lat :)

Ja jestem Eneuel, Królewski Elf, brzydzący się kłamstwem, kradzieżą
itp... Trochę za daleko posunęli się duchowni rzymskokatoliccy.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'