HDD Samsung HD204UI - firmware

Autor: roxy <kicak_at_o2.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 23:25:38 MET DST

Witam
Zakupiłem nowy twardy dysk Samsung HD204UI do mojejego serwera Qnap.
Producent (samsung) zaleca wymiane firmware w tym modelu.
Nie jestem pewien czy moj HDD juz czasem nie posiada tego nowego firmware.
Oto dane odczytane z Smart.
      Model dysku twardego SAMSUNG HD204UI 1AQ1
      Numer modelu SAMSUNG HD204UI
      Numer seryjny S2H7J9AB201354
      Pojemność dysku 1863.02 GB
      Wersja oprogramowania 1AQ10001
      Wersja ATA ATA-8
      Standard ATA Not recognized. Minor revision code: 0x28

data produkcji 2011.02

Czy ktoś z szanownych czytelnikow kto posiada ten HDD i dokonywal w nim
wymiany firmware moglby mi potwierdzic na podstawie wersji oprogramowania
(1AQ10001) odczytanej ze smart czy moj HDD wymaga wgrania nowego firmware
czy juz go posiada?
Najprosciej bylo by wgrac nowy firmware i bylbym wtedy pewny ze mam wszystko
OK. Nie posiadam jednak komputera z SATA2.

Dziekuje wszystkim za pomoc