Karta grafiki generuje pisk wysokiej czestotliwosci

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 02:33:55 MET DST

WItam,
Poczatkowo myslalem, ze tylko moj egzemplarz tak ma, ale po wpisaniu
w googlach "grapics card whine" znalazlem wieksza ilosc szczesliwcow,
ktorych karta grafiki w pewnych okolicznosciach piszczy.
W moim przypadku dzieje sie tak np podczas wyswietlania ekranu
tytulowego w Crysis po czym podczas gry od czasu do czasu slychac
wchodzacy na obroty wentylator (480 GTX).
Niestety nie wygooglalem rozwiazania tego problemu. Troche mnie to
dziwi,mam wrazenie, ze mozna by to rozwiazac malym programikiem, ktory
w pewnych okolicznosciach by generowal dodatkowe niewielkie obciazenie,
ktore likwidowalo by pisk. Przypuszczam, ze podobnie Dmitri rozwiazal
problem piszczenia niektorych wyswietlaczy w Palmach. Moze ktos z Was
wie cos o skutecznym rozwiazaniu tego problemu?
Pozdrawiam......Rafal