Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: Mark <tenchi_at_pnet.pl>
Data: Sun 15 May 2011 - 02:03:50 MET DST

animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> w wiadomości
news:iqmo2s$cur$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
> Pozwolę sobie wkleić informacje o tym pliku z MediaInfo (choc pewnie
> wystarczyłyby 2 linijki):
> Czyli chodzi o ten VirtualDub Mod i to co w ostatniej linijce, prawda?
Ten wpis: 'VirtualDub Mod' nie ma na to najmniejszego wpływu, i ostatnia
linjka również nie powinna mieć na to wpływu.
Prędzej to co zostawiłem czyli 'Szybkość wyświetlania klatek : 23,976
kl/s'
W instrukcji do twojego odtwarzacza nie mogłem się doszukać jakie
szybkości wyświetlania klatek obsługuje.

--
Mark
keitaro@pnet.pl