Re: Odtwarzacz dvd nie widzi plików.

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Sat 14 May 2011 - 22:44:04 MET DST

W dniu 14-05-2011 18:15, animka napisał/a:

> Nie ma aktualizacji softu. Podobno aktualny.
> Płyty czyta. Na płycie jedne pliki widzi, a jakichś nowokodekowanych
> (ciort wie jakich) nie widzi.

Może przestaniesz w końcu mylić pojęcia?
Plik AVI zakodowany z jakimiś dziwnymi parametrami/kodekami/rozdzielczością
będzie widziany przez odtwarzacz jednak nie będzie mógł być przez niego
odtworzony.
W Twoim przypadku oba pliki to AVI, ale do tej pory nie wiem czy są
widziane przez odtwarzacz, czy są tylko problemy z ich odtworzeniem na
tej Mancie (przejrzałem cały wątek)
Ty używasz obu określeń zamiennie: pliki nie są widziane/nie może
odtworzyć, zdecyduj się na coś.

--
Cz.