Re: Modem w netooku - wbudowany czy na usb

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 11 May 2011 - 20:38:32 MET DST

"Berlad" <Nosacky@wp.pl> wrote in message
news:4dca957f$1$2505$65785112@news.neostrada.pl...
> Zastanawiam sie nad zakupem netbooka.
> CZy macie jakies doswiadczenia przy uzywaniu modemu
> 3g na usb albo wbudowanego do komputera?
> Do tej pory uzywam na usb i nie mam zastrzezen.

Oba rozwiązania mają wady i zalety... Wybierz sam
jaka zaleta jest DLA CIEBIE ważniejsza niż jakaś wada.

Zalety jakie widzę rozwiązania z wewnętrznym modemem
komórkowym 3G:
- nie zapomnisz go zabrać ze sobą
- nie ułamiesz go łatwo bo nic nie wystaje z portu
- zwykle lepsza integracja software
- działa tak samo dobrze jak USB/PCMCIA

Wady rozwiązania z wewnętrznym modemem
- trudniejszy upgrade na nowszą technologię
- niemożliwe ustawienie za oknem na przedłużaczu USB dla poprawienia zasięgu
gdzieś daleko od cywilizacji