Re: MSI Radeon HD 6850 Cyclone Power Edition - temperatury

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2011 - 23:32:10 MET DST

W dniu 2011-05-08 22:51, Leszek pisze:

> Tak s膮dz臋. Du偶a obudowa Chieftek, kable uporz膮dkowane, niewiele ich,
> brak kabli IDE, same SATA i to chyba tylko dwa.

A masz jaki艣 wentylator z boku obudowy, kt贸ry nawiewa powietrze
w pobli偶e karty oraz wydajne wentylatory wyci膮gaj膮ce ciep艂e powietrze?
Ta karta ma 艣wietne ch艂odzenie, ale w przeciwie艅stwie do referencyjnych
system贸w ch艂odzenia, kt贸re wci膮gaj膮 powietrze z wn臋trza obudowy i wyrzucaj膮
poza obudow臋 g贸rnym slotem karty, w przypadku kart z systemem Cyclone
powiniene艣 posiada膰 wydajne wentylatory, kt贸re odprowadz膮 na zewn膮trz
obudowy ciep艂o rozpraszane przez uk艂ad MSI. Bez tego tworzy si臋 taki ma艂y
piekarnik. Mam kart臋 MSI Cyclone z GTX 460 z tym samym systemem
ch艂odzenia i por贸wnywa艂em jej temperatury w obudowie Chieftec Bravo z
dwoma standardowymi
wentylatorami 80 mm z boku i jednym 120 mm wylotowym i odczyty temperatury
by艂y podobne do Twoich. Zmiana obudowy i lepsze ch艂odzenie skutkowa艂o
spadkiem temperatur 艣rednio o 20-25 stopni.
aL

--
There鈥檚 no normal life, Wyatt. There鈥檚 just life.