Re: Komp się wyłącza

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 07 May 2011 - 09:09:18 MET DST

Użytkownik "alex" <onet@wp.pl> napisał w wiadomości
news:iq1c11$kjg$1@inews.gazeta.pl...
> teraz jest taki objaw że przy wyłączaniu się z głosnika pcspikera dochodzi
> dzwięk niski/wysoki/niski/wysoki i kom się wyłącza
>
> czasami przy włączaniu jest też taki sam dzwięk i komp nie wstaje

Sprawdź w BIOS czy nie masz ustawione jakieś zabezpieczenie (temperatura,
prędkość jakiegoś wiatraka), które powoduje, że komputer się wyłączy jak
parametr przekroczy pewną wartość. U mnie na starej płycie takie modulowane
dźwięki wydawało albo przegrzanie chipsetu płyty głównej, albo za niska
prędkość obrotowa wentylatora na procesorze, po której następowało
wyłączenie komputera. :-)