Re: Komp się wyłącza

Autor: alex <onet_at_wp.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 19:43:47 MET DST

> Orzechy przeciwko walucie, ze wina spuchniętych albo suchych kondensatorów.

oglądałem kondensatory i nie widać żeby im coś dolegało

teraz jest taki objaw że przy wyłączaniu się z głosnika pcspikera
dochodzi dzwięk niski/wysoki/niski/wysoki i kom się wyłącza

czasami przy włączaniu jest też taki sam dzwięk i komp nie wstaje

pamięci podmieniałem na inne i do innych banków, zasilacz wygląda na
świeżutki po rozkręceniu nie ma śladów zużycia a nawet zabrudzenia

wszystkie napędy dyski dodatkowe karty odłączone