Re: Karta z CUDA...

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 13:46:46 MET DST

W dniu 2011-05-06 13:28, Jakub Jewuła pisze:

> Co do karty to gry kompletnie mnie nie interesuja, potrzebuje
> tylko wsparcia technoligii CUDA, im mocniejszego tym lepiej
> ale bez szalenstw. Zalezaloby mi, zeby karta w trybie 2D
> pracowala z wylaczonym wentylatorem, dopiero przy CUDOwaniu
> moze sobie poszumiec...

Żadna tak nie będzie pracować, wentylator będzie się kręcił zawsze.
Oczywiście bez obciążenia i tak nie będzie go zapewne słychać.

> WAZNE zebym nie wusial wymieniac zasilacza na spawarke ;)
> Po prostu wymieniam karty i ma smigac...
>
> Zerknalem na allegro i widze np. cos takiego:
> http://allegro.pl/palit-geforce-gt220-1024mb-128-bit-ddr3-box-nowa-i1578590060.html

To bardzo słaba karta, więc i odradzam. Zamiast przyspieszyć
przetwarzanie może dać odwrotny efekt.

> Moze byc czy myslec o innej karcie?

Moim zdaniem jak już GT250 lub nowsza. Dobrze, żebyś określił ile chcesz
wydać.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."