Karta z CUDA...

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 13:28:08 MET DST

Witam :)

Pisalem kiedys o dopaleniu komputera pod edycje video...

Przetestowalem program Corel VideoStudio Pro X4, pasuje mi
w zwiazku z tym chcialbym kupic karte z CUDA, zeby dopalic
program. Program uzywa karty do generowania efektow
i kompresji koncowej materialu. To dosc wazne - wlasnie
czekam az sie zapisze material o dl <> 3min.
Kompresja na oko potrwa z 20-30minut ;)

W tej chwili mam karte NiVIDA Gforce 6200 LE - chcialbym
ja zastapic karta z CUDA, dosc istotne zebym mogl przejsciowo
uzywac monitora po DSUB, planuje zmienic niedlugo monitor
na LCD (docelowo dwa) ale nie wszystko naraz ;)
Nie wiem czy to kwestia jakiejs przejsciowki tylko?

Co do karty to gry kompletnie mnie nie interesuja, potrzebuje
tylko wsparcia technoligii CUDA, im mocniejszego tym lepiej
ale bez szalenstw. Zalezaloby mi, zeby karta w trybie 2D
pracowala z wylaczonym wentylatorem, dopiero przy CUDOwaniu
moze sobie poszumiec...

WAZNE zebym nie wusial wymieniac zasilacza na spawarke ;)
Po prostu wymieniam karty i ma smigac...

Zerknalem na allegro i widze np. cos takiego:
http://allegro.pl/palit-geforce-gt220-1024mb-128-bit-ddr3-box-nowa-i1578590060.html

Moze byc czy myslec o innej karcie?

Z gory dzieki za podpowiedzi.

J.