Odp: AMD Athlon 1700+ vs. CeleronD 2.66GHz

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Thu 05 May 2011 - 23:38:10 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <fake@mail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4dc19cb1$1@news.home.net.pl...
> AMD Athlon 1700+ (Socket A)
> 1460MHz (11 x 133MHz)
> SDRAM (768MB - 133MHz)
> - stary dysk IDE (40GB)
>
> No i mam takie graty na podmiankę:
> CeleronD 2.66GHz (133 x 20)
> DDR pc3200 (1.5GB), zasilacz, dysk SATA, płyta pod to.

athlon 1700+ bedzie nieznacznie szybszy od tego celerona,
tym niemniej ja bym zamienial (za darmo czy za piwo) ze
wzgledu na wieksza ilosc ramu i prawdopodobnie szybszy dysk
ale jezeli masz zamiar doplacac jakiekolwiek 'wieksze' pieniadze
to niezbyt ma to sens (nie liczac straconego czasu, chyba ze
lubisz grzebac)

> Czy rzeczywiście będzie 'odczuwalne' przyspieszenie po podmianie?
> Gra warta świeczki, czy zysk zbyt mały?

raczej srednio, chociaz ram moze dac swoje

> No i troszkę wykraczające poza tematykę grupy: Win7 32bit w miarę
> pójdzie na tym, czy lepiej zostawić XP?

xp bedzie chodzilo sprawniej, jak by nie patrzec w 7 dalej sporo
rzeczy w tle pomyka, a ten procesor przytkac bardzo latwo