Re: Ile trwa u Was taka operacja?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 12:28:05 MET DST

On 2011-05-04 12:16, jerzynka wrote:
> Mysle ze to odpowiednia grupa bo mimo wszystko tyczy sie sprzetu.
> Chodzi mi o to ile na waszych komputerach trwa nastepujaca operacja.
> Mam duza grafike w 4 plikach rar ktore po rozpakowaniu tworza jeden wielki
> plik 3,2GB.
> Ile zajmuje u Was rozpakowanie tych plikow i zapisanie ich w postaci
> gotowego pliku?
> Chodzi mi raczej o wynik na wspolczesnych maszynach tzn. cos swiezszego niz
> PIV 1.4GHz
> Moj rar pokazal dosc dziwny czas dlatego chce porownac. Sadzilem ze takie
> operacje trwaja
> [...]

Gdzie pliki?

Nie można tak teoretyzować tylko i wyłącznie wielkością, wydajnośc przy
rozpakowywaniu zależy nie tylko od CPU, ale również od stopnia
kompresji, szybkości/liczby dysków w systemie itp.

Przy 3.2GB i jednym dysku docelowym (tzn nie raid) nie osiagniesz
lepszego czasu niz 30-40s (to ok 90-100MB/s transferu)