Ile trwa u Was taka operacja?

Autor: jerzynka <jerzynkanospam_at_o2.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 12:16:33 MET DST

Mysle ze to odpowiednia grupa bo mimo wszystko tyczy sie sprzetu.
Chodzi mi o to ile na waszych komputerach trwa nastepujaca operacja.
Mam duza grafike w 4 plikach rar ktore po rozpakowaniu tworza jeden wielki
plik 3,2GB.
Ile zajmuje u Was rozpakowanie tych plikow i zapisanie ich w postaci
gotowego pliku?
Chodzi mi raczej o wynik na wspolczesnych maszynach tzn. cos swiezszego niz
PIV 1.4GHz
Moj rar pokazal dosc dziwny czas dlatego chce porownac. Sadzilem ze takie
operacje trwaja
sporo krocej, moze z moim kompem jest jednak cos nie tak.