pendrive Patriot Rage Quad - co z błędami?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 11:51:58 MET DST

  Witam.
  Wątek w którym polecano Patrioty XT (ale z serii Boost) widziałem,
jak mniemam (z braku protestów) wypada przyjąć iż opinie są pozytywne.

  Natomiast mam pytanie o tytułowe Rage Quad - w opisach u sprzedawców
(zacząłem od Proline) widzę 3 rodzaje opinii:
- z wyrzekaniem na transfery, ze jakoby niższe tudzież że pojemność
  liczona na kartofle ;) (znaczy że w GB a nie GiB), przyjmijmy że
  ew. komentarz do transferu byłby mile widziany (ale przyjmuję iż
  ten punkt to nieporozumienie)

- z wyrzekaniem na błędy zapisu oraz utraty danych
- z flejmami że zapisujący mogliby stosować prawidłowe "odłączanie"
  urządzenia

  Można by powyższym się nie przejmować... *ALE* - właśnie, są uwagi
o błędach zapisu sporządzane *po* powyższych komentarzach, więc
piszący powinni zdawać sobie sprawę, że przy tych penach należy
się pilnować przy odłączaniu.

  Czy ktoś z obecnych miał do czynienia z Quadami i może skomentować,
jak mu wyszły transfery i błędy?

pozdrowienia, Gotfryd