Re: Pentium 2 400 i system

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 04 May 2011 - 11:49:28 MET DST

Dnia 2011-05-04, o godz. 00:59:43
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

> To bylo pisane jeszcze w ubieglym wieku, kiedy ten system dopiero sie
> pojawil. Teraz po wszystkich serwispakach i apdejtach bez 512 MiB
> RAM-u nie ma co podchodzic, zwlaszcza z dzialajacym w tle
> antywirusem. Sama w miare wspólczesna przegladarka (nawet bez flesza)
> na powyzszej konfiguracji zarznie dysk, nieustannie swapujac.

Dokładnie. Win2k z SP4 na PIII 733MHz + 256MB RAM nie działa za
specjalnie za komfortowo. Kopnięcie dostaje po dodaniu drugiego 256MB.
Ja na takiej maszynie jaką ma twórca wątku stawiłabym jakiegoś Linuxa z
lekkim środowiskiem graficznym. Jakiś Puppy Linux, Damn Small Linux
czy Absolute Linux które są dedykowane takim maszynom.

Zdrówko