Procesorory P4 i BIOS

Autor: Taz <taz_at_iplan.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 19:41:40 MET DST

Mam pytanie:

Na liście wspieranych procesorów dla płyty
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=775Dual-880Pro
jest podana wymagana wersja BIOS.

- Czy to musi być dokładnie ta wersja, czy też ta lub wyższa?

[ jeszcze przy okazji gdyby się ktoś orientował.
P4 Cedar Mill występuje na liście jako:

651
651(C1)
651(D0)

Lub dla Prescott

560
560J

Dla każdego podany jest inny bios, a dla niektórych "all".
Nie potrafiłem znaleźć w internecie różnicy między nimi.]

- Czy lepszy jest Cedar Mill czy Prescot?

Wiem, że te procesory to antyki :), ale gdyby ktoś się w tym trochę
orientował, to byłbym wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.

--
Pozdrawiam