Re: No i koniec z dyskami Samsunga.

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 19:16:25 MET DST

Dnia Mon, 2 May 2011 19:08:28 +0200, qwerty napisał(a):

> Gdy ilość operacji zapisu zostanie przekroczony dysk przestawia się w read-only
> (według zapewnień Kingstona). Wydaje się, że to nie problem.
> Co jeżeli musisz zanieść do serwisu w celu wymiany na inny? Przecież każdy może

Jak to co? Jeśli potrzebujesz mieć dysk zaszyfrowany, to go szyfrujesz.
Przecież identycznie sytuacja wygląda z HDD - padnie ci elektronika i
danych nie nadpiszesz, a pan w serwisie ci będzie mógł potem zajrzeć w
windowsa.

> Tak jak Radosław napisał - kupowanie obecnie SSD nie ma najmniejszego sensu. Jak
> włącza się komputer to można zaparzyć kawę, skorzystać z toalety itp.

Pewnie. I co za różnica czy program odpala się 5s czy 2s.

> Najbardziej mnie śmieszą komentarze SSD typu: "dysk jest cichy".

Czyżby nie była to prawda? Nierzadko HDD jest najgłośniejszym elementem
komputera.

A co powiesz na: "dysk jest szybki"?

t.

--