Re: Który dysk 1,5G ?

Autor: Hektor <zpkzpk_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 14:02:46 MET DST

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał

> i co w związku z tym ? większość debilnie odpisujących wiedziało bardzo
> dobrze, ze chodzi mi o pojemnośc dysku w terabajtach bo pisze na grupe
> związana z komputerami a nie elektronika lub fizyką. oczywiście lepiej
> napisac debilny komentarz niż błysnąc wiedzą. to normalne u dzieci
> neostrady. jakoś Mateusz zrozumiał co napisałem i rzetelnie odpisał na
> posta. wystarczy tylko chcieć odpowiedzieć a nie robic z siebie pajaca.

A to w związku z tym, że należy trochę przyłożyć się do zbudowania
wypowiedzi. Ja także myślałem, że chodzi o przeciążenie, tylko nie mogłem
zrozumieć po co komu informacje o zachowaniu dysków przy tak niewielkich
jego poziomach.
Piszesz, że miałeś komputer jak kogoś nie było na świecie, czyli stary chłop
jesteś a sprawia Ci trudność wciśnięcie shifta na początku zdania czy
przeczytanie co napisałeś zanim wyślesz?

ZK