Re: Kt贸ry dysk 1,5G ?

Autor: VSS <vss_at_onet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 13:41:23 MET DST

W wiadomo艣ci:ipbil0$616$1@inews.gazeta.pl,
Hektor <zpkzpk@wp.pl> nastuka艂:
> To wcale nie s膮 "g贸wna". Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂 Ci ju偶, 偶e w dyskusji
> o technice jedna litera mo偶e zmieni膰 temat wypowiedzi. A Tobie raz
> "藕le si臋 naci艣nie" a innym razem wcale si臋 nie naci艣nie (tak jak
> powy偶ej), ale do pyskowania jeste艣 pierwszy. Warto by przynajmniej
> raz przeczyta膰 co si臋 chce wys艂a膰.

i co w zwi膮zku z tym ? wi臋kszo艣膰 debilnie odpisuj膮cych wiedzia艂o bardzo
dobrze, ze chodzi mi o pojemno艣c dysku w terabajtach bo pisze na grupe
zwi膮zana z komputerami a nie elektronika lub fizyk膮. oczywi艣cie lepiej
napisac debilny komentarz ni偶 b艂ysn膮c wiedz膮. to normalne u dzieci
neostrady. jako艣 Mateusz zrozumia艂 co napisa艂em i rzetelnie odpisa艂 na
posta. wystarczy tylko chcie膰 odpowiedzie膰 a nie robic z siebie pajaca.

--
VSS