Re: Dlaczego mocno porysowane płyty CD/DVD działają

Autor: janusz_kk1 <janusz_kk_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Apr 2011 - 18:30:34 MET DST

Dnia 25-04-2011 o 12:34:16 ViRuS <bleble@blebleble.pl> napisał(a):

> Kiedys robilem eksperymanety z płytami DVD-R i naprawdę byłem pod
> wrazeniem jak mozna je uszkodzic zanim stanÄ… sie nieczytelne.
Spróbuj tak potraktować film to zobaczysz, odtwarzacze mają gorszą
korekcję. Mam płytkę CD z ulubioną bajką syna z kilkoma małymi ryskami
i Ferguson nówka się na nich zacina tzn staje i koniec, wysłąłem go do
reklamacji z płytą to mi napisali że odtwarzacz jest ok a że to wina
płyty. Jaj sobie robiaale dałem sobie spokój bo nie mam czasu prowadzić
z nimi walki i udowadniać im że nie mają racji.
Tak że tylko kompy w miarę sobie dobrze radzą a to i tak zależy od
producenta czytnika/nagrywarki, sÄ… lepsi i gorsi.

--
Pozdr
JanuszK