Re: Nowy komputer - pomóżcie zdiagnozować kody błędu postu

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 10:53:28 MET DST

W dniu 2011-04-22 10:33, DooMiniK pisze:

> Zacznij od wgrania 1.9 (BIOS chyba najnowszy). 98 oznacza, że coś
> opóźnia start (myszka, klawiatura, kamerka, tablet, UPS via USB, etc.).
> Zobacz, czy jak włączysz komputer bez podłączonego któregoś urządzenia
> pójdzie.

Ok, tak zrobię, dzięki. Czy jednak te 3 krótkie bipnięcia, a następnie 5
krótkich bipnięć (odsłuchałem nagranie i jednak jest ich tyle) i
normalne krótkie bipnięcie na końcu są tożsame z tym błędem 98? A może
mogą oznaczać coś innego? Na razie zrobiłem to, że odłączyłem marnej
jakość hub USB, do którego była podłączona jedna z dwóch myszy i inaczej
podłączyłem urządzenia USB (mam ich mnóstwo).