Re: Laptop emachines w Biedronce

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 10:47:15 MET DST
Message-ID: <13i4i1rypa0ib$.2b3ykae44gct$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:41:07 +0200, zly napisał(a):

> Dnia Fri, 22 Apr 2011 09:47:19 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>
>> No patrz, zawsze mi się wydawało, że na wszystkie Acery i pochodne była
>> gwarancja D2D, gdzie etap przynoszenia do sprzedawcy można było sobie
>> odpuścić i zgłosić sprzęt na serwis telefonicznie, bez ruszania się palcem
>> za próg. Wszystkiego dwa telefony - na serwis i po kuriera z DHL...
>
> No patrz, a ja z Acerami miałem opcje typu: Nie naprawimy, nie damy części,
> bo już nie produkujemy tego modelu.

No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianÄ™ na nowszy model.

-- 
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.
Received on Fri Apr 22 10:50:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Apr 2011 - 10:51:04 MET DST