Dnia 21-04-2011 o 19:22:23 GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał(a):
> Gdzie Alicja napisała, że zamówiła _zestaw_? Może samodzielnie dobrała
> wszystkie komponenty? Tego nie wiemy.
Wyobrażasz sobie człowieka, który zamawia "nowy komputer" specjalnie
pomijając kabel, by później stwierdzić, że go w zestawie nie ma i pytać
"firmy" dlaczego tego kabla nie dostał?
Wybacz, ale dla mnie to nie ma sensu.
> Oczywiście. Angażowanie Rzecznika na tym etapie jest bezcelowe.
Rozumiem, że powinna kupić sobie brakującą część i nie zawracać nikomu
głowy. Jeżeli nie, to podaj przynajmniej adekwatny sposób postępowania.
Przyznaję jednak rację, że mój pierwszy post był zbyt emocjonalny.
> Ostatnio kupowałem kompletny komputer, ale bez dysku (sam dobierałem
> sobie
> części). Sprzedawca spytał się, czy nie chcę dysku, odpowiedziałem, że
> nie.
> Uważasz, że gdyby sprzedawca nie spytał się o dysk, to już byłby
> naciągaczem?
Ale Ty nie pytasz o rodzaj kabla na grupach. Nie możesz mierzyć ludzi
mających nikłe pojęcie w tej dziedzinie swoją miarą, a i sprzedawca
zachował się jak należy. Czyli można.
>> Dlatego uważam, że z takim nieuczciwym postępowaniem należy walczyć.
>
> Walczyć należy z pochopnymi sądami. Nie wiemy czy Alicja zamawiała
> zestaw,
> czy sama dobierała komponenty i jaki był ich opis.
>
Jak wyżej. Dla mnie nowy komputer to "zestaw", dla Ciebie "komponenty"
Szkoda jednak, że Alicja nie napisała więcej szczegółów.
-- WiesłaW Opera MailReceived on Thu Apr 21 20:40:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Apr 2011 - 20:51:04 MET DST