Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 20:39:24 MET DST

Dnia 21-04-2011 o 19:22:23 GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał(a):

> Gdzie Alicja napisała, że zamówiła _zestaw_? Może samodzielnie dobrała
> wszystkie komponenty? Tego nie wiemy.

Wyobrażasz sobie człowieka, który zamawia "nowy komputer" specjalnie
pomijając kabel, by później stwierdzić, że go w zestawie nie ma i pytać
"firmy" dlaczego tego kabla nie dostał?
Wybacz, ale dla mnie to nie ma sensu.

> Oczywiście. Angażowanie Rzecznika na tym etapie jest bezcelowe.

Rozumiem, że powinna kupić sobie brakującą część i nie zawracać nikomu
głowy. Jeżeli nie, to podaj przynajmniej adekwatny sposób postępowania.
Przyznaję jednak rację, że mój pierwszy post był zbyt emocjonalny.

> Ostatnio kupowałem kompletny komputer, ale bez dysku (sam dobierałem
> sobie
> części). Sprzedawca spytał się, czy nie chcę dysku, odpowiedziałem, że
> nie.
> Uważasz, że gdyby sprzedawca nie spytał się o dysk, to już byłby
> naciągaczem?

Ale Ty nie pytasz o rodzaj kabla na grupach. Nie możesz mierzyć ludzi
mających nikłe pojęcie w tej dziedzinie swoją miarą, a i sprzedawca
zachował się jak należy. Czyli można.

> Walczyć należy z pochopnymi sądami. Nie wiemy czy Alicja zamawiała
> zestaw,
> czy sama dobierała komponenty i jaki był ich opis.

Jak wyżej. Dla mnie nowy komputer to "zestaw", dla Ciebie "komponenty"
Szkoda jednak, że Alicja nie napisała więcej szczegółów.

--
WiesłaW
Opera Mail