Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 09:44:59 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:iont6j$871$1@inews.gazeta.pl...

> Chujem nazywano w Katedrze Fizyki prof. Dobrzyńskiego.
> Dla mnie ten epitet użyty w tym miejscu to komplement
> i niezasłużony zaszczyt. (bo Dobrzyński jest raczej mocny w Fizyce)
>
> Mniemam, że to słowo (chuj w deklinacji) chciałeś
> zapisać, choć liczba gwiazdek o tym nie świadczy.

Żadnej deklinacji narządu o którym piszesz.
Napisałem i miałem na myśli,
"Jesteś chłopem nad chłopami" (ilość gwiazdek się zgadza)
 czyli taki >>twardy<<, taki dosadny.
Myślisz tylko takimi "skomplikowanymi schematami)*?
*) tu - ironia

> Jechałem samochodem do Gdańska.
> ,,Piłem'' samochodem do Gdańska.
> ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do Gdańska.
> ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do ,,Sochaczewa''.
>
> A za każdym razem -- jechałem samochodem do Gdańska.
> Taki język -- to bełkot. :)

Do tego co napisałem w poprzednim poscie, dodam
 - chcesz konkurować z Białoszewskim!?
...mnie się podoba (nie mówię tu o Białoszewskim).

> [...]
> dowolnie.
> Dyfuzja ma się nijak do tego zjawiska, o którym piszesz.
> Samochód dyfunduje z Białegostoku do Gdańska?
> Owszem -- samochód ,,dyfunduje'', gdy jest właśnie kradziony przez
> złodzieja.
>
> cudzysłów m IV, D. ~łowu, Ms. ~łowie; lm M. ~łowy
>
> <<znak graficzny w postaci dwóch par przecinków lub
> klinów, w które ujmuje się wyrazy, powiedzenia lub
> zdania cytowane, a także wyrazy i zwroty użyte
> przenośnie lub ironicznie w celu wyodrębnienia
> ich w tekście>>
>
> Tu (w Twojej wypowiedzi) ironii (czy przenośni) nie ma.

Ironii nie ma...
Ja korzystam z rozumu i PWN
98. CUDZYSŁÓW
Cudzysłów, podobnie jak nawias, ma charakter wyodrębniający i składa się z
dwu znaków - otwierającego i zamykającego. Stosowany jest przede wszystkim
do wydzielania słów cytowanych i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i
wyrażeń, bywa on więc określany również jako znak redakcyjny.

Gdybyś nie wiedział i potrzebne Ci pisane to podkreślę
"...i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i wyrażeń...".

> Biorąc pod uwagę ,,całokształt'' Twojej wypowiedzi, mogę
> dopisać, że i ,,językoznawcą'' jesteś słabym. :) (nie tylko
> takim fizykiem)

Jestem tylko człowiekiem, więc mogę się mylić.
...dodam skromnie:).

Fajnie się dywaguje;).
Ale to, TU jest po prostu mocno NTG

Artur(m)