Re: Dziwne piski komputera.

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 13:37:32 MET DST

Słucham i słucham, i teraz to już w głowie mi wszystko piszczy ;-) Z
moich obserwacji wynika, że na pewno nie piszczy żaden z wiatraków i
żaden dysk. Dźwięk bardzo ciężko zlokalizować, ale wydaje mi się, że
dobiega z okolic procesora lub z zasilacza. Zasilacz to tagan, ma około
3 lat. Spróbowałam nagrać ten dźwięk, ale to też nie jest takie proste,
bo bardziej słychać jak wiatraki dmuchają, niż samo popiskiwanie :-)
Jednak jak ktoś się wsłucha, to pewnie usłyszy to co trzeba :-) Jakby
się komuś chciało posłuchać to proszę bardzo :-)

http://www.przeklej.pl/plik/dzwiek-mp3-0029dq8rmbq4

Najlepiej słuchać na słuchawkach ;-)

I jeszcze jedno pytanko :-) Jeżeli okazałoby się, że to zasilacz
popiskuje, to czy jest to niebezpieczne dla komputera, czy można tego
używać, a do pisku po prostu trzeba się przyzwyczaić? :-)

PS.
Dziękuję wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi :-)

Magdalena