Dziwne piski komputera.

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 11:47:00 MET DST

Mój komputer zaczął wydawać z siebie nieregularne piski. Myślałam, że to
jeden z wiatraków chodzi na sucho i tak sobie lekko popiskuje.
Otworzyłam komputer i po kolei zatrzymuję każdy z wiatraków, w celu
zlokalizowania popiskującego wiatraczka. Jednak okazało się, że to nie
wiatraki popiskują. Wydaje mi się, że piski dobiegają z okolic
procesora. Komputer ma ponad rok, wcześniej nic nie piszczało. Co może
być przyczyną takich nieregularnych popiskiwań?

Magdalena